Babyy1S Ebrusrtkpyln kendi kilon yoksa 7 iyi ben sandım 15 20 kilo aldınız hareketsizim diyince 😂 bebeğinizin kilosuda iyi siz yinede danışın liste versin hamilelikte sağlıklı beslenmek önemli 😁🥰
Ebrusrtkpyln Babyy1S yok canım ama çok zorluyor beni gerçekten kalp kapakçığımda boğumlaşma var bi yandan astım kilo beni çok zorluyor ve böyle 10 a doğru gidiyorum zaten ve hamileliğimin tam hızlı kilo alacağım bölümüne gelmeden🤦🏻♀️ Hamişleride görüyorum hep sürekli 2 3 4 kilo aldım diyorlar ben de kendimi fazlaymışım gibi hissettim
Ebrusrtkpyln Ertey bende 7 den sonra çubuk falan alırım yemem ya bundan sonra ben sanırım Ramazan’da aldım iftar zamanı zaten 10 gibi yiyorduk eşimi bekliyodum bi sabah kahvaltıyla akşam yiyince de direk kiloya gidiyor demek ki
Fatma93 Ebrusrtkpyln bebegin kilosuna bisey demedimi doktor canim bende 22 hafta + 5 gunluk hamileyim 460 g az dedi .
havvaace Fatma93 ben de 22+3 de detaylıya gittim 490 gr dedi çok güzel her şey yolunda dedi bana sizin ki neden çyle dedi anlamadım
ags Ebrusrtkpyln 🙈🙈 aminn🤣🤣 başından beri sağlıklı şeyler tüketmeye çalışıyorum. Ekmeğe çok düşkündüm gebelikten sonra kestim tam buğdaya döndüm. Çünkü beyaz ekmek yemeye başlayınca karnım doyuyor şişkinlik de cabası. Tatlıyla aram yok denecek kadar az 🤷🏻♀️ Ramazan döneminde şeebetli tatlılardan yedim ara ara ama normalde çikolata vs sevmem çok da aklıma gelmez. Sütlü tatlıları severim çok aklıma düşerse sütlaç yapıyorum mesela. Su içmeye çalışıyorum bolca ama zorlanıyorum biraz bu konuda. Haftada 3 4 gün evde spor yapmaya çalışıyorum basit hareketler ama düzenli yapılınca faydası oluyor sanırım. Meyveleri de ölçülü tüketiyorum. Şimdilik açlık yönünden sıkıntı yaşamadım. İştahım da kapanmadı ilk 3 ay istifra etsem de yedim hep. Bundan sonra yersin diyorlar bakalım🤣
Ebrusrtkpyln ags allahım sen kendine çok iyi bakıyorsun bebişinle ben çok boşluyorum demekki ramazanda 9 10 da yemek yiyordum ekmeği çok yiyorum tatlıya çok düşkünüm ama bana yemiyorum gibi geliyor 🤦🏻♀️ Sık yemiyorum ama yediğimde çok yiyorum sanırım dikkat etmeliyim😊🙈
Ebrusrtkpyln Ayse0707 gün içinde süt içiyorum cocops yiyorum çok az atıyorum içine şu 2 haftadır evde bişey kalmadı alışverişe de çıkmadım boşladım bebeğimi sanki🤦🏻♀️
Akova89 Ebrulig kavun ve nektarin favorim günde bir öğün yerim . Tatlı sevmem ama bazen muhallebi yerim.Meyve ,sebze ,protein ağırlıklı besleniyorum 5 aylık hamileyim 1 kg aldım
Ebrusrtkpyln Akova89 sizi görünce valla imreniyorum çok fazla tatlıya düşkünüm meyveler bile kesmiyor bazen bende şeftali elma erik kiraz çok seviyorum bu sıralar
Merve_fatih Ebrusrtkpyln canım ben 37+4oldum ve 12 kilo aldım. Neredeyse hiç tatlı yemiyorum, tatlı ihtiyacımi meyve ile karşılıyorum, kepekli ekmek, çavdarlı ekmek filan yiyorum kahvaltıda. Aşırı yemeyi önlemek için az az yiyorum ve sık aralıklarla yiyorum.
Ebrusrtkpyln Merve_fatih işte bende tam tersini yapıp çok yiyip az öğün yiyorum gözüm doymuyor heralde anlayamadım bende ama ekmeği kesinlikle bırakıcam tam buğdaya falan geçerim
ags Ebrusrtkpyln hiç öyle düşünme her anne bebeğine en iyi kendisi bakar sen de onu beslemek için yiyorsun sonuçta♥️ Benim normalde de yemekle pek aram yoktu. Meyve tatlı vs bu tür şeyler sevmem mesela. Şuan bebekten dolayı yiyorum bu tür şeyleri. Şu da var forumda çok okudum 20 ile 28 arası kilo alıp sonra o kilo ile doğum yapan ya da üzerine çok az bir fark ekleyen. Bünyeye göre de değişiyor. Hiç sıkma canını. Ben de almayınca bi gariplik mi var aç mı bırakıyorum diyorum. Endişeler değişiyor ama endişe etmek hep aynı kalıyor 😊 üstelik boyun da uzunmuş senin maşaallah alsan da göstermezsin bile. Sağlıkla geçirip tadını çıkaralım bu günlerin😍
Ebrusrtkpyln ags göstermek değil canım hatta göbüşümü bazen çok seviyorum ya 😄 ama çok rahatsız ediyor nefes konusunda falan daralıyorum diken üstünde oluyorum bazen çok mu sağlıksız yiyorum falan diyorum kendi kendime düşünüyorum işte inşallah en fazla 12 falanla doğuma giderim yoksa sağlığım sorun olabilir 😞
Mrvee35 vrndozlem hahaha bünye meselesi demekki masallah diyeyim kendime 😂 sonradan almam inşallah şekerim de çıkmadı çok şükür
BambinosununAnnesi Merhaba bende 22 nci haftamdayım ve 12 kilo aldım . Çok zayıftım . Boy uzun kilo azdı . Şimdi her gören çok yakıştığını söylüyor bende halimden memnunum ama bundan sonrası korkutmuyorda değil . Son aylar daha çok kilo alırmışız öyle diorlar 🤷🏻♀️