Kızlar merhaba sonunda bende hamileyiimmm😍😍Sizlere de umut olsun diye paylaşmak istedimm.
Belki tanıyanınız vardır aranızda pcosluyum ve adet düzensizliğim vardı kızlığımdan beridir. 1.5 yıldır evliyim hatta eylülde 2 yıl olucak 22 yaşındayım. Bende önceden beri pco+adet düzensizliği olduğundan ben evlendiğimin 3. Ayı doktora gittim hormon tahlilleri verdim her şey normaldi sadece Lh yüksek fsh düşüktü başka bi problemim yoktu. Ona da doktor çok kafana takma olur demişti ama baktım 6 ay geçti hala tık yok doktorumu değiştirdim internetten araştırdım yaşadığım yerde en iyi görevinde başarılı inferlitile üzerine bi kadın doğum doktoru buldum ve randevu aldık gittik ve bana aşırı derece pcos görünümlü yumurtalıkların var dedi tek şanslı yanın kilonun olmaması demişti asla kilo alma dedi. Söktürücü verip göndermişti daha sonra 3 defa klomen çatlatma iğnesi denedik yine olmadı. En son aşılama oldum o da olmadı ve ben doktora gitmemeye karar verdim aşırı derecede psikolojim bozuluyordu ilaç kullan hap kullan sürekli döngüm bu şekildeydi. Sonra instagramdan Clife macunu gördüm takip ettim kullananların yorumlarını okudum ve bende sipariş ettim normalde böyle şeyleri internetten getirip kullanan biri asla değilim . Bu arada doktoruma danışarak aldım. İçeriğine baktı kullanabilirsin dedi . İçindekilerin hepsi bitkisel zaten. Adet düzensizliğim olduğundan gelince direk başladım 2 gün sonra adet oldum ve devam ettim yumurtlama gününde bıraktım sonraki ay adet olmadım hamile de değildim. Doktorum her adet olmadığında duphaston kullan demişti tekrar aldım kullandım adetim sökülünce macuna yine başladım bu arada doktorum bana 2 ay önce Myo-Fol diye bi folik asit vermişti bunu 3 ay kullan dedi 150 TL baya pahalı ama onun faydası olduğunu da düşünüyorum çünkü içinde biz pcolar için inositol içeren bi madde varmış hatta eczanelerin hiçbirinde yok diyebilirim özel olarak getirttiriyordum . Macunu ve folik asiti 2 ay boyunca kullandım macunum bitti yumurtlama dönemimde kahverengi kanamalar oluyordu daha sonra beyaz akıntılarım olmuştu adet tarihim geçtiğinde doktora gittim yani işte geçen ay doktorum yumurtalıklarının içi yumurta dolu diyip gülümsemişti çok yumurtan var demişti en son çare tüp bebek dedi gebelik görünmüyor dedi tekrar eve geldik duphaston söktürücü yazdı o son gidişimdi işte duphastonu kullandım normalde 4 gün sonra bittiğinde adet olurdum ama olmadım 7 gün geçti yok 10 gün geçti doktoruma yazdım gebelik tahlili versen iyi olur dedi ama benim bi kaç gündür böyle hafif bulantım baş dönmem var ben üşüttüm zannediyorum çünkü sürekli bu haldeydim 😃 aklıma hamilelik gelince yok ya falan diyorum . Neyse ovülasyon testi ve gebelik testi almıştık n11 den onlarda dün geldi bu ay onu yapacaktım diğer ay da olmazsa tüp bebek için doktorlar konuşmaya gidecektim hatta post bile açmıştım 🙃 ovülasyon testinin yanında 5 tane de gebelik testi gelmişti eşim bence bi test yap dedi lavaboya gittim tam daldırdım baktım bi çizgi çıktı yok ya kesin yoktur yine hüsran dedim ardından ikinci çizgi de hemen belirdi hemen eşimi çağırdımm biz heyecanla hem teste hem birbirimize bakıyoruz😍🙈🙈 dün gece uyuyamadım bile ya🙈 yarın normalde gidecektim eşimin yarın yoğun işi olduğunda öğlen arası geldi randevu almış doktora gittik 6 haftalık dedi bakın dedi çok güzel bir duygu Kızlar doktorum da çok sevindi ay inanamıyorum dedi 🙈🙈 ilacın bi etkisi olup olmayacağını sordum normalde duphaston zaten düşüğü engelliyor dedi için rahat olsun dedi 😊 İşte böyle Kızlar o kadar ağlamaklı zamanım geçti o kadar bunalmıştım ki hepinizi çok iyi anlıyorum ama eminim ki sizde mutlu haberi aldığınızda aklınıza yaşadığınız o kötü günlerin hiçbiri gelmeyecek 😊🙏🏻 Umarım tez vakitte sizde bu güzel duyguyu tadarsınız 😍😍😍🙏🏻 Sormak istediğiniz şeyler varsa her zaman yardımcı olurum 🥰🥰🥰
PCoslu olan varsa asla umutsuz olmayın Kızlar beni düşünün ilk baştan beri hap ile adet olan biriydim😊