nesshe 35+1 deyim,bugün kontrolümüz vardı ,kilo 2700 gr.boy 48 cm gibi ,sizce normal mi ?sonuçta çok bir zaman kalmadı çok kilo almayacak gibi geliyor ,sizlerde durum ne ?
Nse nesshe 35+2 haftalık hamileyim bu ayın 21 de gittiğimde yani 34+2 de gitmiştim kilosu 2.300 du bir hafta geçti ne kadar bilmiyorum sağlıklı dogsunda kilosu önemli değil doğduktan sonra çabuk kilo alır zaten ❤️😍🌼 benimkinin başından beri kilosu zaten gerideydi doktorum minyon bı bebek olacak demişti
Emk5341 nesshe sağlıklı olsun kuzum yeter ki. Bir de son ayda çok kilo alıyor bebek. Geçen hafta 3099 civarıydı. Bu hafta 3400 olmuş. 37+4 üz. Son 4 haftada her hafta 300 gr aldı. Doğmaya da niyeti yok henüz 🤪 doktor kilosu böyle gitmesin diyor ama ne yapayım aç mı kalayım 😂
[silindi] nesshe gayet iyi neden az olsunki 4 kilo olcak deilya benimki 34 de 2300 du 35 de 2450 38 olduk şuan 3000 kilo 2500 u geçsin yeter diorlar zaten sağlıklı olsunlarda gerisi önemli deil 😊
Kbra-Tuna Haftasına göre kilosu gayet iyi bence. Bende 35 haftalık gebeyim bizde 2900 kiloyuz, en fazla kiloyu son bir ayda alıyormuş zaten bebek için rahat olsun
nesshe Nse umarım dediğiniz gibi olur ,sizinki de iyi sayılır haftasına göre ,kafama takılan beslenmeme de dikkat ediyorum ,bütün kilolar bana gidiyor sanırım 🤦♀️😀
Nse nesshe beslenmeyle alakası yok cnm ya birazda genetik olabiliyor bende herşeyi düzenli yedim günlük bir tane muz bir yumurta yoğurt süt bebeğe yariyacak herşey i yedim kim ne dediyse ☺️ kendim de 70 ile hamile kaldım daha sonra 75 oldum sonra iki kilo zayıfladım şu an 73 kiloyum doktoruma sordum korkulacak bişey yok dedi genetik dedi ben minyon baba minyon bebek te normal olarak minyon olacak ☺️😀😀
Nse nesshe bide benim sezeryan doğum olucak çok az kaldı 38 haftalıkken alırım dedi bakalım inşallah o zmn a 2.500 geçsin yeter 😀😀
nesshe Nse daha zaman var geçer bence 38 e kadar çoktan ,inşallah sağlıkla gelir canım 🙏işte bizdeki sıkıntı eşim 1.90 a yakın ,bende 1.65 im 😀daha farklı bekliyorum ama dediğin gibi beslenmeyle ilgisi olduğunu bende düşünmüyorum
Eylulikraninannesi Benimde 33+2 de 2640 Gr 46 cmdi 5 Haziran’da randevum merak ediyorum şuan 35+4 deyim 🥰 ama doktorum kilosu 3 bucugu geçerse doğumu baslatiriz gününü beklemeyin demişti bakalım ne olucak🤷
Hayraz Eylulikraninannesi ya benim 33 hafta 31 haftada 1500 gr di bende çok istiyorum 3 buçuk üstünde dogsun ne yiyiyorsunuz kilo alsin diye
Eylulikraninannesi nesshe gününü beklerse 4 buçuk olur diyor 37 yi geçince suniyle baslatma taraftarı bakalım 🤷😊
nesshe Belmaaa olur muhtemelen de ,38. haftada doğacağını düşünürsek diyelim ,3500 falan olması zor gibi ,takıldığım kısım orası ,sağlıklı olsunlarda napalım,doğduktan sonra alır inşallah 🙏
nesshe Hayraz yemeyle alakası yok işte canım , en çok kilo aldıranlar,muz,ceviz,kaşar peyniri ,süt diyorlar mesela ,ben günlük tüketmeye çalışıyorum ,ama öyle önde giden bir kilo yok ..
Eylulikraninannesi Hayraz kuzum bebek kendi belirliyor kilosunu inan yemeye bakmıyor çok. Benim kızım 2 sene önce gününde 2940 doğdu bu iri yani babasına benziyor sanırım oğlum. Ama doktorum bana sorduğunda beslenme şeklini hergun taze sıkılmış portakal suyu ve pilav yiyordum bunlar çok kilo aldırır bebeğe geliceksin icmiceksin normal doğurmak istiyorsan dedi. Meyve zaten direk şeker olarak gidiyormuş bebeğe meyve suları ozellikle
Belmaaa nesshe inşallah ben de hep iyi beslendim her şeyi yemeye çalıştım ama artık bünye meselesi sanırım
Hayraz nesshe muz ceviz yedim sadece süt kadar hiç sevmem muz ve cevizden de tiksindim yemiyorum yiyemiyorum.