Yumurtlamanın 5. Gününden beri böyle . Sebebini anlamış değilim. Eskiden yumurtlamadan sonra çatlama olur silikleşirdi . Pko falan da yok adete 2 gün kaldı . Yumurtlamanın 12. Günü bugün. Bebek değil bebek olsa gittikçe koyulaşırdı dediler . Aynı koyulukta devam ediyor bende anlamadım gitti
