ygmurnurd Duygu4444 3 haftalıkken felan öğrenmiştim canim ben hamileligimi hep önce öğreniyorum 2 gün sonra düştü zaten ben hiç ultrasona da girmemistim yani fırsat kalmadi
Duygu4444 ygmurnurd inşallah bunu sağlıklı bir şekilde kucağına alırsın 🤲🏻 Onlar için genetik test yapıldı mı
ygmurnurd Duygu4444 bi taneydi kuzum beta 17ydi yapılmasına bile gerek yoktu yani çok çok küçüktü herkes geçiriyormuş zaten kimyasal
Annesininbali2929 ygmurnurd canım bebeğin kız olabilir benimde öyle olmuştu kese solda büyüdüğünden herhalde sol taraf agriyo benim 17 haftaya kadar ara ara oldu ağrılar şimdi 25 haftadayiz
ygmurnurd Annesininbali2929 aa ilk defa duydum canim sol tarafta hep ağrı sağ tarafta kistim var karniminda solu acımaya basladi