ygmurnurd Kızlar selam 8 haftama az kaldı ve bugün sol kasıkta acı batma tatlı bir ağrı var sizce neden bebek mi yerleşiyor hareket ettikçe islendikce oluyor
Ebru9120 ygmurnurd benim de oluyor arada son zamanlarda daha da fazla hissediyorum. 13 haftadayim şu an. Kontrollerimde bir sıkıntı çıkmadı. Rahim büyüdüğü için oluyordur diye tahmin ediyorum. Yarın ikili testim var orda da tekrar sorcam doktora.
Duygu4444 ygmurnurd genelde bebek büyüdüğü için ama çok durulmayacak derecede rahatsız ediyorsa doktora gidip enfeksiyon olabilir. Geçen gün yaşadım bu durumu ordan biliyorum
Annesininbali2929 ygmurnurd canım bebeğin kız olabilir benimde öyle olmuştu kese solda büyüdüğünden herhalde sol taraf agriyo benim 17 haftaya kadar ara ara oldu ağrılar şimdi 25 haftadayiz
symslmz Dün benim de sağ tarafıma tam ayağa kalkarken saplandı ilk defa neye uğradığımı şaşırdım bıçak gibiydi 🤦🏻
ygmurnurd Duygu4444 durulmayacak derken canim hicmi duramiyodun ağrıdan ben öyle değil arada sanki iğne batiriyolar
Bus-raaa Benimde başlarda oluyodu sanki adet sancısı gibi gelip geçici ağrılar ama zamanla geçiyor. Sanırım yerleşme ağrıları doktora sorduğumda kanaman yoksa normal diyordu
ygmurnurd Bus-raaa bide geçen gün kasik ağrısıyla hastaneye gitmek zorunda kaldım yasak olduğu gün o gün vajinal baktı ondan sonra biraz acıyor gibi oldu psikolojik sanırım ama genelde mutfakta islenince oluyo
Bus-raaa Vajinal baktı diye ağrı olcağını sanmıyorum dediğin gibi psikolojiktir canım sen yinede kendine dikkat et ağrın olduğunda bir süre dinlen
Duygu4444 ygmurnurd o zaman normal gibi ama bnm ilk hamileliğim olduğu için çok paniğim en ufak birşeyde gidiyorum ☺️