Elifnurrr Cigdem13 ben birinci dönemi bile düşünüyorum rapor çok zor artık. Perşembe sabah aile hekimine gittim nezleden ayakta duracak mecalim yok,üstelemesem bana bir gün rapor verecekti. O derece doktorlar
Elifnurrr Busranrunal özel hastanede mi doktorunuz? Ben de bir şansımı denesem mi acaba kendi doktoruma
Merveozcelikcckl Ohal devam ettiği için rapor Alman çok zor olabilir fakat o zamana kadar kalkarsa rahatça alabilirsiniz
Unzile35 Benimde 16 kasım muhtemel Doğum ilk dönem izinle geçiyor fakat ikinci dönem cidden zor. Doktorlar soruşturma geçirdiklerini söylüyorlar rapor vermiyorlarmış Doğum yapan arkadaşlarım böyle söylediler biraz endişeliyim açıkçası
zehra33 Unzile35 benim bu yıl kasımda Doğum yapan arkadaşım ilk dönemi tamamladı yani Şubat sonunda bitti izni sonrasında hep rapor aldı. Çocuk küçük olduğu için bırakacak kimse de olmayınca doktorlar vermiş. Heyet aldı sonra 10 gün 10 gün aldı o şekilde hallediyo işini