Merhabalar arkadaşlar ben Meb’te öğretmenim ve doğumum 22 Kasım veya sonrasına denk geliyor. Doğum izni Şubat sonu gibi biter büyük ihtimalle. 2. Dönemi kapatmak için rapor ya da ücretsiz izin planlıyorum. Aynı durumda olanlar ne planlıyorsunuz? İlk hamileliğim tecrübeli olanlardan da cevaplar bekliyorum 😍💕☺