Merhaba kızlar öncelikle burdan aldığım bilgilerle doğumumu kolaylaştırdım .neyseki başlıyorum 25 Mayıs sabah saat 11.00 de suyum gelmesiyle uyandım . Ama tam anlayamadım . Derken kalktım mutfağa gittim kayınvalidem e söyledim . Bu arada kayınvalidem le yaşıyoruz . Oda bekle kızım dedi neyse ben kahvaltı hazırladım . Balkonda kahvaltı yaparız demiştik eşimle onu kaldırdım derken kahvaltımızı yaptık .saat:12 .00 gibi tekrar bir şey boşaldı ayaklarından odaya geçtim . Eşimi çağırdım suyum geliyor dedim . Derken bekledik ayaklarından akıyor . Hemen ebe ablamı aradım . Hemen hastane dedi . Bizde apar topar devlet hastanesine gittik .dogumhaneyevaldılar beni . Derken hiç sancım yok açılmam yok ama doğumu başlatıcaz dediler . Peki dedim tabiki ebe ablam hemen aradı oradaki ebeler arkadaşıydı onlarla konuştu derken doktor geldi . Ben neye uğradığımı şaşırdım . Hepsi sabaha anca doğar zorlu bir süreç geçireceksin dediler . O anda sabır ben güçlü bir kadınım dedim . Sadece inandım .derken suni sancı vermeyebaşladılar saat 13.30 da saat 17:00 oldugundaaa eşini görebilirsin dediler çıktım .5 dk bir sancım geliyor sancımı hep nefes alıp vermekle karşıladım .derken saat 19:00 oldu tekrar dışarı çıktım bu arada açılmam 2 cm miş derken yine eşimleee ve ablamlarlaaa görüştüm . Sancıları normal karşılıyorum her sancıda nefes al ver ve dua ettim . Ebeler 3 taneydi bu arada doğum süreci geçiren bir tek ben vardım 🥰şanslıydım derken çok sancı çektim derken ogluşum doğum pozisyon geçmiş . Ben saat akşam 22:00 kadar sancıyı çektim .derken en son beni ne olur sezeryan a alın dayanamıyorum .hiç ıkınmadım ama sonra sabaha dayanamam ben dedim yalvardım onlar beklediler derken bi baktılar 7 cm olmuş . Ben çok seviniyorum tabiki az kaldı diyorum . Sabaha kalmaz dedim derken dayandım sezeryan tabi devlet te isteğe bağlı olmuyormuş . Devam dedim saat 24:00 oldu ben ayakta çektim yattım kalktım derken kafasını hissettim ıkınmaya başladım ebeleriii çağırdım . Baktılar kafası gelmiş dediler açıklık 9 cm 😍 hemen doğumu başlattılar 3 birden 4 ıkınmayla 24:37 de doğdu oğluşummm😘ebelerin ilgisi beni o kadar mutlu ettikiiii kendimi gerçekten prenses gibi hissettim . 3 birden çok sağolsunlar . Derken asıl durum sancı ve doğum değilmiş 7 tane dikişim olmuş iç dış 2 buçuk saat sürdü beni benden alan oydu zaten .çok canım yandı derken gece 2 buçukta bitti sanırım . Dikiş olayım . Oğluşum çok tatlı sabaha kadar emzirdim ve onunla ilgilendim çok sancım oldu sabaha karşı tanponlarımı alınca rahatladım çok teşekkür ettim ebelerime onlar sayesinde normal doğum yaptım siz siz olunca sabırlı olun iyi karşılarsanız o enerji yi karşımızdakine verirseniz bol bol dua ederseniz herşey güzel oluyor 🥰🥰🥰 ben bayram şekerimi 37+3 de normal doğurdum kilosu 3kilo295 gram boyu 50 cm ❤️ Şuan yanımda ve aşk yaşıyoruz . Allah tüm annelere benim yaşadığım gibi doğumlar nasip etsin .anneler herşeyin en güzelini hakediyor . 🥰 benimde doğum hikayem happyyy Mom teşekkürler