tugce0606 ben tüp bebek tedavisi görüyorum ondan önce de rahim ağzımda yara olduğu için tedavi oldum. Son 5 yılda kaç kere çatala yattım kaç kere vajinal ultrason bakıldı kaç kere elle muayene oldum kaç kere smear yapıldı hatırlamıyorum bile çok normal bişey geliyor. Bazen insanlar birbirini korkutuyor bazı şeylere öcüymüş gibi bakılıyor yapmayın 🙂