Merhaba Arkadaşlar, hamile olduğumu 1 hafta önce öğrendim. Karın, hem, ve kasık ağrılarım vardı. Test yaptıktan bir gün sonra özel bir hastaneye gittim normal mi diye kafamda sorular belirdi. Doktor muayene etti ultrasonla, bebek görünmüyor dedi. Vajinal ultrason önerdi, bilmediğim için kabul etmedim. Kan testi istedi değerim 2673 çıktı. Hamilelik görünüyor fakat normal gebelik mi dış gebelik mi anlayabilmem için vajinal ultrason ile muayene yapmam gerekiyor yarın gel dedi, gitmedim. Şuan nadir de olsa sabahları mide bulantim vs oluyor. Sizlerde de bunun gibi şeyler oldu mu? İlk gebeliğim, kafamda bunlardan ötürü sorular oluşmaya başladı. Yardımcı olabilir misiniz?