Sedaag sende ben gibi normalden korkandansın😏 bende sezeryan olacağım pazar 31 haftalık oluyoruz inşallah sabri beyde çok ilgili sezeryan tarihimizi yaklaşık olarak verdi bile benimde doktorum yanımda olacak doğum anında inşallah sonrasında da hemşirelerden sıkıntı yaşamayız tanıdık çok kişi oldu ve hepsi memnunlar ama bilemedim🙏😊