Ben de aynı postu açıcaktım siz benden önce açmışsınız. Ben de aşırı kararsız kalmış durumdayım. Doktor bir tanıdığımız ve bir kaç arkadaşımız kesinlikle devlette doğumu diyorlar. Devlet hastahanesinin ebeler inin daha tecrübeli ve bilgili olduğunu söylüyor ama işte devletteki kötü muamele algısı da insanın aklını karıştırıyor.