Gamze001
32+4 olduk elim ayağım şişti, kızım zaten sürekli göğüs altıma batıyor ve beni aşırı rahatsız ediyor. Çatım da ağrı var yürümekte zorlanıyorum, bacaklarıma kramplar giriyor ağlatacak şekilde😔Uykular haram oldu zaten, sağa dönüp yatsam batıyor, sola dönüp yatsam batıyor, en rahat ettiğim pozisyon sırt üstü yatmak o da zararlı. Ama evlat için herşey. Buna da şükür ki Rabbim bu ağrıların sebebini 1 ay sonra kucaklarımıza almayı nasip edecek.