Ya ben gerçekten bu insanların neler yaşadığını bilmeden insanları linç edip yargılama hakkını kendinde bulan insanları anlamıyorum. Sizin çok sigara içip hamileyken bırakmış olmanız aynı şeyi yapamayan insanları kınama hakkını mı veriyor size? Kim ne şartlarda ne hayatlar yaşıyor, ne şartlarda hamile kaldı, iç dünyasında neler yaşıyor bunu bilemezsiniz. Lütfen bırakmak için tavsiye verecekseniz verin, vermeyeceksiniz yargılamanızı kendinize saklayın içinizden yargılayın. Ya nasıl sigarayı bebeğimizden daha çok seviyor olabiliriz?? El insaf. Bıktım bu linç tayfadan. En iyi anne sizsiniz bu dünyada tebrikler 👏👏👏