Bebeğe karar verdiğimizde oldukça azaltmıştım zaten, her aklıma geldiğinde ya hamileysen daha bilmiyosan diye kendimi tutuyodum, çok geçmedi hamile olduğumu öğrendim, paketimi çöpe attım, o günden sonra içmedim. Eşim içerken birkaç defa canım çekiyo bi fırt çekeyim senden dedim ama bir süre içmeyince insan fırt da çekemiyor güzel gelmiyor.
o masum narin bedenlerini annesi olarak zehirlemeye nasıl yüreğiniz dayanıyor?