Emine_ canım ben normalde adatıpa Filiz Hanıma gidiyordum,ağır kanamam olunca adatıp doğum evine gönderdi,ilk doğumhaneye çıkarttılar iyiydi tüm doktor ve ebeler ilgi alaka gayet vardı benim buraya gelmeme sebebim hijyen ve gördüm ki yine temiz değil malesef kalabalık bi ortam sanırım ondan hijyenik ortam sağlayamıyorlar,şu an doğumevinde yatıyorum hala taburcu etmediler kanamam var diye,servis katındayım gayet yine ilgili tüm doktor ve ebeler ayrıca doğuma dr giriyor burada da,beni gördüğüm bu şuanda,hazır hala buradayken sorun varsa cevaplayabilirim