Emine_ orada doğum yapmadım doğum yapan tanıdığım da yok ama 3 aylıkken kanama yaşadım ambulans doğum evine götürdü, eşimi almadılar, sakaryada tanıdığımız olmadığı için tek başıma kaldım bi gece, gayet güzel ilgilendiler, davranışları da iyidi bana, doktorun da, hemşirelerin de.