Bende 37 haftanın sonunda yaptırdım ve artık her gidişimde oluyorum alttan muane ilk yaptığında acı vs bisey olmadı korkulucak bisey değil dedikleri gibi 10 saniye falan sürüyor en son gittiğimde yaptı yine çatı muanesi o biraz aciliydi ve daha sedyeden kalkmadan kanamam oldu acılı oluşuda rahim tetiklensin doğum başlasın diye fazla uğraştığı için oldu kanama yani lelelenme belinde kasiklarinda olan ağrıların hepsi normal doktorum öyle dedi yani özel hastanelerdede onun için bi fiyat yok normal muane sırasında yapılıyor