Greyy90 Nazanesila bana da normal doğum dedi hatta hareket et yürü temizlik yap yazık olur sezaryana dönerse dedi 🙄 inşallah dönmez çünkü şu an açılma falan yok ama pozisyon almış bebek
Nazanesila Greyy90 benimkide alms bas qelms ve sürekli cok müsaitsen normale dedi ama korkyrm allahm ya
YlmzSYlmz Nazanesila netten baktım zmnda oyle diyor canım beyaz mukus tıkacı diyor her insann farklı oluyormus zaten bn onu akıntı zanntmstm ama nişan olduguna eminim artk saol yinede.
Greyy90 Nazanesila ay bana da bi deli cesareti geldi hiç korkmuyorum sanki çok kolay olcak gibi takılıyorum ilk ya neyle karşılaşacağımı bilmediğimden relax duruyorum 🤪 umarım bi seste kurtuluruz sağlıkla kavuşuruz minnoşlarımıza 🤲🏻