Kızlar bnde 37 haftaya grdıgım gun serklaj dıkısımı aldı doktor. O zmn catı muayenesi de yptı dıkıs alınınca 1 cm acildi dedi. Dun 37 +4 gunlük oldum af edrsnz lavobaya gttgm zmn beyaz sümüksü akıntı glmştı. Ben norml zanndyrdm burda az once o Nisan dediler netten bktm evet o nişanmiş benmde nişanım gelmiş belimde asırı agrı var bide bugun yurudum Bayaa sabh doktora gdcm sizce nişan illa koyu renk mi olur.