Deli gibi yiyorum ama her sabah tartıya çıktığım da eksilen 100-200 gramla karşılaşıyorum 😂 kaldı ki normal hayatta hamilelikten önce falan deli gibi kilo alırdım ne yesem içsem yarardı 😂 daha bugun konuştuk eşimle dedim ki galiba ben ne yersem bizim kıza yarıyor şaşıyorum kısıtlamıyorum biliyosun çok da yiyorum ama ya aynı ya da eksiliyor gram gram dedim 😂 çok şükür 27+2ye +0 kilo ile geldim bu saatten sonra Allah kerim artık 😂