Esil36 benimde tahmini doğum tarihim 3 ekim ama kızçeler biraz erken geliyormuş Eylül de doğar mı acaba diyorum Eylül koyayım dedim sonra gününü bekler Ekim’de doğarsa anlamı kalmaz diye vazgeçtim 😂 ama güzel bir isim rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin