Esil36 Hanımlar 24 haftalığım doktor Doğum 5 Eylül dedi tabi bi iki gün oynayabilir dedi. Eylül’de doğacak Bebiş sizce Eylül ismi mi koysam Ada ismi mi çok kararsız kaldım 🤷🏻♀️Benim ismim de Eda bu ara da
Annesininbali2929 Benim doğumda Eylül başına bende iki isim arasinda kaldım gökçe ve Eylül sonra dedim kız çocuğu erken olur derler Ağustos ta olursa gökçe Eylül de olursa Eylül kendisi hangisi alacak bakalım diyorum
Ahsend49 Esil36 eylülün sizin için başka bi anlamı varsa koyun derim çok güzel bi isim mesela tanışma tarihiniz evlilik yıldönümğ falan eylülde olmuşsa anlamı varsa Eylül çok güzel bizim herşeyimiz eylülde oldu ben kızımjn ismini Eylül koyucam🥰♥️
Esil36 Ahsend49 evet sözümüz Eylül ayında olmustu bizimde karar verirsek Eylül ismine çok iyi olur aslında😊😊😊
asakk Esil36 benim oğlum olacak ama rüyamda kızım olacakmış doğum içim çikolata yaptırıyorum ve üstüne Eylül Ada yazdırıyordum 😊 ve cinsiyeti öğrenmeden önce de aklımda hiç böyle bir isim yoktu. Ama rüyamda görünce benim çok hoşuma gitti 😊
asakk asakk birde bu sabah o rüyayla uyanıp yoka kızım mı olacak diye düşündüm ve eğer kız olursa Eylül Ada olur sanırım 😊
Halimehacin Esil36 kızımız olsa Eylül koyacaktık bizde Oglusumuz oluyor ama 🙈💙 cok naif güzel Bi isim bence Eylül 🥰
Esil36 Mehtap74 öyle söyledi doktor ama yine de bi kaç gün daha erken ya da geç te doğabilir tabi demişti 🤷🏻♀️