deletedmom33 Setenay ankaradayım ben sincanda yapcam büyğk ihtimal 300üne 500üne bakmicam alicam odayı ama isteyene veriyorlar mı yoksa önceden mi ayarlamak lazım
Setenay deletedmom33 bende ankara polatlı canım. Veriyoruz dedi bana hekim. Her hastane için gecerlidir bence. Tek kişilik ve iki kişilik odalar var çoğu yerde. Tercihine göredir. Çünkü ekstra para da alıyorlar