Bende şehir hastanesine gidiyorum kızlar çokta memnunum temizlik olsun kibarlık olsun hiç bir sorun yaşamadım. Evet maalesef bebeğin kilosu boyuyla ilgili Bilgi vermıyorlar ama sağlıklıysa çokta kafama takmıyorum. Doğum yapan yakınlarım var çok memnun kaldılar. Benimde az kaldı kısmetse☺️