Bktbll Zübeydeye 2 sefer detaylı için gittim zaten normal de sevmediğim bir hastane pek titizlik yok açıkcası tabi şimdi tek tek alıyorlar virüsten dolayı biraz disiplin gelmiş ama yine de tatmin etmiyor beni kararsızım 28 haftaya kadar takipte olduğum polikliniğim var ondan sonra şehir hastanesine devam ederim inş. Cevabınız için teşekkür ederim 😊