Ess34 Ben 29. Haftamdayım yeni yeni hareketlerini saymaya ve düzenli hissetmeye başladım.19. Haftalarda çok normal daha çoookkkk var şimdiden strese girmeyin bence .
BsrAras Ess34 haklısın cnm benimki çok erken başladı 14. Haftamda felan hissetmeye başladım hatta ondan endişelendim biraz
Nisa_nurr BsrAras bende 22 haftalığım nerdeyse 1 haftadır ara ara hissediyorum bazen hiç hissetmiyorum
BsrAras Hilal9 canım sağlığı yerindeyse hiç dert etme ilk hamileliklerde geç hissediliyomuş zaten çoğu kişide 🤗
Tontinimontin BsrAras ay bugün benimki çok az hareket etti hatta aşırı az ama önce bi tekmeledi, bugün hava çok soğuktu sağlık ocağına falan gittim üşüttüm galiba ishal olmuşum😔😔😔 yarın tetanoz vurulcam
35ebru BsrAras korkmaaaa benim 30 haftalık tekme bile atmıyor sadece bazen hareketlerini dönmelerini elimi koyunca hissediyorum, bir gün bakıyorum iyi birgün bakıyom sessiz o yüzden endişelenmen için erken dönemler…
BsrAras Tontinimontin canm çok normalmiş ya bnimkide 19. Haftaya grince daha az hareket etmeye başladı ama gün içinde tekmeledi bı kaç kez o yzden icim rahatladı biraz zaten 20. Haftamda doktor kontrolüm var
DamlaNur29 BsrAras benimde o haftalarda cok düzensizdi canım 19.haftalarda cok uyuyolarmıs hatta uygulamada yazmıştı görmüştüm çikolata ye soluna yat istersen bende cok endişe etmiştim ama iyi düşünmeye çalıstım hep
Gonay DamlaNur29 işte yedip yattgımdada bağırsak hareketı gbı hıssedıyorum bazen de pıt pıt yapıo okdr :)sen nasıl hıssedıyosn tam olarak
Mervenur_kcbs BsrAras bende düzenli hissetmiyorum 20. Haftadayım ama normal diyor herkes en son pazar net hissetmiştim bugün daha yeni hissettim düşün kaç gün oldu içini ferah tut dua et
Berfin_kycn BsrAras 24-25. haftaya kadar çok normal bu 24-25. haftada düzene girer korkulack bi durum yok sırt üstü uzan sıvı tüket elini karnına koy ve bebişinle konuş ben öyle yapıyorm tepki verir
Bsrlmnemr BsrAras 19. Haftalarda hareketsiz olması normal ki düzensiz olur 3 4 gün hareket etmeyedebilir..
Seyyydaaaa BsrAras ben de bingölde yaşıyorum ve malesef burdaki kadın doğumcular bana çok da ilgili gelmiyor özel hastaneye gidip devlet hastanesi muamelesi görüyorum yani ben öyle düşünüyorum..
DamlaNur29 Gonay canım benim haftam 23+4 senden baya ileride o yüzden ben tekmelerini bile hissediyrm bazen canım bile yanıyor baya vuruyor