Mevaaaa5555 BsrAras benimde öyle canım bazı saatlerde çok oynuyor özellikle gece bu dönemler böyle korkma 🥰
Tontinimontin BsrAras bende sahura kalkıyordım oruç tutup o saatte yiyordum çocuk şimdi o saatte uyanıyor galiba çünkü kıpırtı oluyor içimde o saatlerde uyanıyorum artık kalkıp yiyemem de ondandır muhtemelen oda adapte süreci yaşıyor
DBaybars BsrAras Daha düzenli hareket etmesi için çok erken zaten sıkma canını, 2 gün bile oynamadığı olur yani o aşamada, yine de çok aklına takılırsa doktora git için rahat etsin
BsrAras DBaybars haklısın canm biraz evham yaptım galiba ama benimki normalde hareketli bir bebekti ondan telaş yaptım sanırım 🤗🌸
UrasEgeninannesi BsrAras 24-25.gebelik haftasına kadar bebek hareketleri düzensiz olur canım. Daha çok küçükler endişelenme:)
Tontinimontin BsrAras yoksa gece 5 te uyanmak istemiyorum 🤔🤔 zaten çalışıyorum 6. 5 ta kalkıyorum normalde 😥😥
Gonay BsrAras bende senınle aynıyım sadece bağırsak hareketı gbı hıssedıyorum.ama buara dedgn gbı bana da daha az gelıyor hareketleri.
BsrAras Endişelerimi hissetmiş olmalı ki biraz önce tekmeledi teyzeleri panik yok 😄🤗 demek ki normalmiş hareketsizliği ara sira, çok teşekkür ederim hepinize içime su serptiniz vallaha 🌸❤️
nimet_52 BsrAras canım sana tavsiyem burda normal denilmesine aldanma normal de olabilir olmayabilir de bunu burda kimse bilemez endise etme panik yapma stres yapma kendine ama mutlaka git yine de en azından sağlık ocagına git kalp atısını dinle yada Bi doktora git için rahatlasın normal deyip geçemeyiz bilemeyiz çünkü riske atmaya gelmez böyle şeyler
BsrAras nimet_52 kesinlikle haklısınız ama bu süreçte hastaneler pek güvenilir değil koronadan Dolayı o yüzden belki sizlerden de yaşayan vardır diye buraya yazmak istedim açıkçası içimde rahatladı 🤗 ama devam etseydi muhakkak gidecektim hastaneye çok teşekkür ederim 🙏
TAkilicci BsrAras anladım sola yatıp dinlenin tatlı bir şey yiyin akşama kadar hiç hareket etmezse mutlaka gidin ama maske takıp
nimet_52 BsrAras sevindim canım hareket etmesine Allah sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏
Tontinimontin BsrAras evet bakalım görücez şuan bi şey hissetmiyorum ama o zaman artık sümüklü ağlayan bi ana profilim olur 🤭🤭🤭
BsrAras Hilal9 canım sağlığı yerindeyse hiç dert etme ilk hamileliklerde geç hissediliyomuş zaten çoğu kişide 🤗