dilek1 Kızlar günaydın.. ben bugün 29. haftama girdim ama bir damla sütüm akmıyor 😢 çok üzülüyorum gelmicek diye. Sütü geç gelen anneler varmı aranızda ? Benim yapabileceğim veya dikkat etmem gereken birşey varmı acaba ? Cevaplarınız için şimdiden çok teşekkür ederim ! 💐💕
Mammamia dilek1 benimde 40 hafta oldu hiç sütüm gelmedi hamileyken bebek içerde süte gerek yok ki ☺Doğduktan sonra sür mekanizması çalışıyor normal doğumda hemen gelir süt sezaryende biraz gecikebiliyor en fazla bir gün . Şimdiden sakın göğsünüzü sıkıpta süt sağmaya çalışmayın erken doğurursunz
burcuali38 dilek1 canım ben 40+3 de doğum yaptım doğum anına kadar hiç süt gelmedi bende çok korkuyordum sütüm olmayacak diye ama kızımı göğsüme koydu ebe koyar koymaz sütüm geldi çok şükür.O yüzden şimdiden üzülme yani inşallah seninde sütün gelir 😇
Esrelf dilek1 başlığı görünce bende sandım ki doğum yaptınız da sütünüz yok. Daha 29 daymışsınız. 40 A kadar gelmeyeceğini nerden biliyorsunuz. Birde herkesin vücudu aynı değil. İlla doğum öncesi gelmez yani. Bende çok heves ediyorum doğum öncesi gelsin ama bakalım.(benim gögüslerimde şuan çok yumuşak) Hamile iken göğüs uçlarını da uyarmayın erken doğuma sebep olabiliyor. Şimdiden panik yapmayın gelir Allah ın izniyle😊😊🤗
sydatlhablc Üzülme doğumdan sonra gelir 37 haftalık doğum yaptim doğuma kadar süt falan gelmedi kötü düşünme bence
dilek1 Mammamia bana da sıcak suyla masaj yap diyen oldu kafam karıştı. Öyle yapınca gelirmiş süt ama ben yapmadım. Doktoruma da hiç danışmadım bu konuyu. Birde benim göğüslerimde hiç ağrı şişme falan bişey yok yani 🤷🏻♀️
Fatmaozgur Bende 29 hastalığım bende de gelmedi hiç görünce yazım dedim öyle bisi de mi var gelmesi için erken değil mi ?
dilek1 Fatmaozgur ben öyle duydum ve burdada çok okuyorum çoğu annelerin sütü geliyormuş azda olsa sıvı gibi.
dilek1 Zeytin bende bilmiyorum burda çok okuyorum geliyormuş önceden bazi annelerin sıvı gibi de olsa ama bende hiç birşey yok o yüzden endişeliyim
Mammamia dilek1 yapma canım sakın ..öyle şeyler doğumdan sonra yapılır bazılarında gelir ama gelmemeside çok ama çok normal 🙂 rahat ol yani
dilek1 Esrelf ne bilim canım bazıları öyle diyince bende endişelendim 😞 inşallah dediğin gibi olur. benim ilk hamileliğim insanlar birşeyler anlatınca kafana takıyosun ister istemez 🤷🏻♀️
Sara dilek1 bendede gelmiyoki.Ama o sutumuz olmuyucak anlamina gelmezki.Bazi kadinlarda dogumdan sora gelir
Sara dilek1 Bende etrafimdada burdada cok duyuyorum .Ama bazi kadinlarda dogum yaptigin aninda oluyo.Birde duyduguma gore doguma yakin hurma,ceviz,sut bunlar sutu artiyor.Birde goguslerinde deyisiklik varmi?