Fatma8988 Mommytobe2020 en gec 6 da bitiriyorum.. sonrasında cok acıkırsam badem ceviz ile geciştiriyorum:/
Pankek Mommytobe2020 ilk 3 ay toplamda 1 kilo veya hiç, 2. Trimester her ay 1 kilo, 3. Trimester her ay 2 şer kilo, toplamda 10kilo ile hamileliği tamamlamak normal diye diyetisyenim demişti bana
Mommytobe2020 Pankek evet ben ama ilk zamanlar hic dikkat etmedim bastan cok kilo aldigim icin bana cok diyor 😅
Belmaaa Mommytobe2020 her hafta 1.2 alıyorum artık patlayacak gibi hissediyorum kendimi 37oldum 14 kilo aldım
Mommytobe2020 Belmaaa 37 haftada 14 kilo gayet iyi bence, 20-30 kilo alanlara Sabir diliyorum gercekten.
Seda5892 Mommytobe2020 23 kilo alarak doğum yaptım 🤣 üzme kendini🤣🤣🤣🤣🤣 9 ay olacak doğum yapalı 3 kilosu kaldı 😁 daha yeni diyete başladım🤣
Mommytobe2020 Seda5892 cok iyimissss ya 😅😅😅 bana umut oldun sagolasin insallah bende veririm aldigim kilolari 🤲🏽😂
Seda5892 Seda5892 verirsin canım verir bi de emziren daha çok çabuk veriyormuş ben emziremedim🙄 kolay ve sağlıklı bir şekilde olsun doğumun inşallah
Sevendays Mommytobe2020 hic uzulme genelimiz oyle allahim her ciktigimda tartiya artiyorum hic eksilme yok😀
Mommytobe2020 Sevendays 😂😂 Allah sonumuzu hayir etsin 😂😂 neyse saka bi yana, insallah saglicakla alalimda yawrularimizi kucagimiza, gerisi tiri wiri ❤️