Yigitegemen lansinoh tekli olanın performansı iyi değil diyorlar. İkili olanı güzel, arkadaşım da kullanıyor.
hatta hastane tipine yakın diyor. Ben sadece ne zaman alacağıma karar veremedim. Doğumdan sonra gerek olursa alırsın diyen de var; sağdıkça süt daha fazla olur, işe başlamadan al diyen de var.