Yigitegemen Hanımlar merhaba, süt sağma pompası aldınız mı veya alacak mısınız? Doğuma 2 ay kaldı henüz almadım ama elimin altında olsun istiyorum ve çok bir para dökmek istemiyorum, hem uygun olup, hem iş görür bir şey önerebilir misiniz
UraSsmom Yigitegemen Ben elektrikli pahalı diye Manuel aldım sonra elektrikli yinede aldım Manuel elimde patladı 🙂 kesinlikle elektrikli öneririm. Manuel olan weewell Di 90 Dı sanırım, elektrikli de lansinoh tekli 300 lira
Melek2152 Yigitegemen ben Bimden aldım canm 100 TL ye suan iyi gibi duruyor tabi ben denemedim ama Bi arkadasm denedi hgsyet iyi dedi takip et tekrar gelir inşallah bim e 2 aya kadar
Kbrakbra Yigitegemen Ben lansinoh ve philips arasında kalmıştım arkadaşımda lansinoh varmış 2 li elektrikli onu aldım, eğer memnun kalmazsam ve ihtiyaç olursa phillips ona göre alcam. Varsa tanıdıklarınızda sizde öyle yapabilirsiniz
Yigitegemen Meriwa bildiğin var mı peki elektrikli olup uygun olan, lansihon tekli olan bile 250-300 arası
Meriwa Yigitegemen valla almadım ben doğum sonrası çalışmıycam diye ama mocho alıcam ben farklı bişey a101 bime geliyomuş bayanlar alıyo biri fikir sunar diye düşünüyorum benim dediğme de instagramdan bakabilrsin
Yigitegemen UraSsmom evet ben de baktım şimdi lansinoh en uygunu 250-300 arası fazla geldi bana biraz birde çalışıp çalışmayacağım da belli değil çok kararsız kaldım
Yigitegemen Melek2152 onu gördüm aslında alabilirdim de, iyi değildir diye vazgeçtim keşke alsaymışım
Yigitegemen Görümcem hemşire, 2 çocuk doğurdu en son geçen ben 10 liralık manuel kullandım bir tane çok güzel işimi gördü dedi kafam karıştı
Marryy Manueli kimse önermiyor genelde şey diyorlar uykusuz halsiz yorgun oluyorsun zaten birde manuelle elle uğraşmak çok yoruyormuş bana mantıklı geldi doğumdan sonra bir ay perişan halde olucaz birde manuelle uğraşma düşüncesi fazla geldi😬 benimde 2 ayım kaldı uygun birşey bakıyorum
Yigitegemen Marryy evet ben de geçen bir doğum hikayesinde okudum, bayan yazmıştı iyi ki elektrikli almışım bu uykusuzluk ile nasıl sağacaktım diye :)
Yigitegemen Kbrakbra yok maalesef çevrem de yakın zamanda doğum yapan kim varsa kullanmamış, bir tek görümcem oda manuel kullandım işimi gayet iyi gördü dedi
Minikpasa Yigitegemen ben de lansinoh tekli aldım canım. İkinci el kullanırım diyorsan sayfa önerebilirim
ysmngry Yigitegemen e bebek kendi markası olan baby me alacağım, çok öneren oldu fiyatı da emsallerine göre uygun.
Medinedundar Yigitegemen yeni doğum yaptım 5 gunluguz manüel kullanıyorum 45 tl aldım eczaneden işimi fazlası ile görüyor canım
Yigitegemen Minikpasa lansinoh gördüm ben de şimdi ikili 230a satan en son 200e de verir 1 ay kullanıldı yedek parçalar kullanılmadı yazıyor, hijyenik olur mu acaba
Yigitegemen Letgo da bir bayan satıyor, lansinoh elektrikli 2 Li 230 a sadece 1 ay kullanıldı yazıyor, kullanılır mı böyle ürünler ikinci el bilemedim 200 e verir en son diye düşünüyorum ama hijyen olarak karar veremedim