Mercimeginannesi-ozge Arkadaslar bugun doktora gittim kesem olusmus Baya gözle görülür derecede ama bebegi göremedik henüz 6 hafta 4 günlük bebek acaba kacıncı haftada gözüküyor ??
symslmz Mercimeginannesi-ozge canım ben de göremedim aynı haftada. 8. Hafta dolduğunda tekrar gideceğim kişiden kişiye değişebiliyormuş bazen geç döllenme olabiliyormuş bol bol dua et inşallah görürüz
Milena20 Mercimeginannesi-ozge karnından mı baktırdın canım görünmeyebiliyor benimde aynı öyle olmuştu vajinal baktırmamıştım iki hafta bekleyeyim demiştim 8.haftada çok net bebeği gördük ve kalp atışı duyduk
Mercimeginannesi-ozge symslmz insallah ya biraz tedirgin oldum aslındaA :( normalde gözükmesi gerekiyor bu haftada
Arslnyldz Mercimeginannesi-ozge benim de ilk gebeliğimde görünmedi bir umut hep bekledim maalesef boş Gebelik
Minikimleben Mercimeginannesi-ozge doktorum küçük olduğu için demişti inşallah sizde hayırlısıyla görürsünüz dua edin ben de ilk gittiğimde kese vardı sadece
Mercimeginannesi-ozge Milena20 karnımdan baktı göremeyince vajinal bakmam zorunda kaldı bende istemedim aslında amaaa baktı işde gözükmedi kese var bebeği göremedik
Tgbab Mercimeginannesi-ozge benimde 5+3 te kesemi alttan görmüştü ama nokta gibi bişeydi içinde belli oluypdu yani sizinki geç döllenmedir belkide
Diday Bende 6+4 üm şimdi. Gecen cuma ultrason da göremedi vajınal baktı o zamana gördü. Ama kalp atışı duyulmadı. Onun için erken dedi. Bakalım haftaya inşallah 👍
Mercimeginannesi-ozge Diday walla bende kendisini göremediğimiz icin normalde kalp atıslarına bakıcakdık bugun ama kendisini göremedik henüz bakalım haftaya kaldı
EdanurZ Mercimeginannesi-ozge bende salı günü tam 6. Haftamda gideceğim hayırlısıyla görürüm İnşallah
EdanurZ Mercimeginannesi-ozge ben bu salı gideceğim göremezsem sonraki gafta tekrar giderim zaten 7 haftalıkken kalp atışı alınır herhalde diye düşünüyorum
Mercimeginannesi-ozge Minikimleben walla cok üzüldüm ağlıyorum normalmi acaba bu durum sonradan gorebilirmiyim bilmiyom insallah görürüm 😢
Minikimleben Mercimeginannesi-ozge üzme kendini ilk öğrendikten sonra giden herkes yaşıyor bunu inşallah bir sonrakinde görürsünüz duanı rabbim hayırlısıyla sevindirsin inşallah
Tugce1803 EdanurZ bence biraz daha bekleyin ben 6+6 yım diye gittim bebek 6+0 çıktı o yüzden kalp atışını duyamasak da gördük yarın tekrar gidicem 7+4 olduk bakalım inşallah duyarız bu kez☺️