Prenses001 canım benim bana kalırsa ne eşin üzülsün ne sen üzül ikinizin de isteği olsun zeynep beren koyun😊hayalindi anlatmıştın kızım olursa beren koymak istiyodum diye aileler tek ad söylediklerinde güzel bir dille iki ismi olduğunu ikisini beraber söylemelerini istediğini söyle yada kafaya hiç takma ister zeynep ister beren desinler biliyosun ki iki isim konulduğunda malesef ki öyle oluyor canım Zeynep Beren iyidir iyi😙😍