Merhaba anneler. Sizce bu isimlerden hangisi daha hoş,güzel,naif geliyor kulağa ? Aslında ismi ilk cinsiyeti öğrenir öğrenmez belliydi Zeynep Sare idi. Ama doğum yaklaşınca isimli bir şeyler yaptıracakken tereddüte düştüğümü anladım karar veremiyorum sizce hangisi ? Eşim Zeynep ismini istiyordu Beren’i kesinlikle kabul etmiyordu Zeynep Sare olarak zor ikna etmiştim şimdi üzüldüğümü görünce tamam Beren olsun diyor fakat onunda istediği olsun istiyorum onuda üzmek kızına isim koymak istemesini içinde ukte bırakmak istemiyorum işin içinden çıkamıyorum 🤷🏻♀️ Zeynep Beren veya Beren Zeynep koyarım ama bu defada eşimin ailesinden hemen herkes sadece Zeynep diyecek , üzüleceğim. Çünkü biz Zeynep Sare dedikçe hepsi sadece Zeynep diyor bende sadece Zeynep denilecekse Sare yanında ekli olmasının ne anlamı kaldı diye düşünüyorum çok uzun oldu sanırım kusura bakmayın 🙏🏻😊