Merdgn Melek_94 Aynen ben de ya olmayacak tatlılar istiyor eşim artık sabret doğumdan sonra alacam diye teselli ediyor 😂😂 Erkek benim sizin? İnsülin kullanıyor muydunuz siz? Dikkat etmezsen başlarlar insülini dedi bugün doktor inşallah gerek kalmaz.
Melek_94 Merdgn benim de erkek sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🤗 yok hayır kullanmıyorum şuan eğer düşmezse şeker yüksekliği başlıcaz dedi