Bende bı soru sormak istiyorum yarın 18haftalik olucam bu bir haftadır bebeğim böyle kalp gibi pıt pıt atiyodu elimi karnıma bıraktığım zaman ama bu iki gündür yok gibi çok az hissediyorum doktor kontrolüme daha var sizce normal mi ilk bebeğimi kaybettim o yüzden korkuyorum 😔