Ozqe_tolqa canım bende 1bucuk gün yaşadım doktor a yazdım p da tedbir amaçlı gel nstye gir deyince başladım ağlamaya çok korktum gidince de gayet sağlıklı olduğunu herşeyin yolunda olduğunu öğrendim ☺️İçin rahat değilse en kötü sağlık ocağına git kalbini dinlet bayramım birinci gününü boş yere zehir ettim bişey oldu diye düşünerek olabiliyormuş meğer bide sen kendini yorduysan ya da üzüldüysen etkileniyor bebemiz maalesef ben yormuştum kendimi bi gün önce bi de üzgündüm o da etkilemiş şimdi tosunum çok hareketli ☺️