Rabiss25 131 kilo ile hamile kalmak diym 😁😁 Mecburen alamadım. Ama şöyle diym testim pozitif çıkınca direk diyetisyene gittim. 1,5 ayda 3,5 kilo verdim 3. Ay bitene kadar. Ondan sonra o kiloyu aldım bir de üstüne 2 kilo daha aldım. Aslında sadece 2 kilo aldım diyebilirim. Bebeğim de şu anda 2,5 kilo civarıdır. Geçen hafta 2,300 dü.
Tavsiyem şu ki her öğüne bir tabak hazırlayıp, içinde mutlaka protein(et veya bakliyat), sebze veya yeşillik, karbonhidrat (ekmek, makarna veya pilav) olmalı. Makarna, pilav hep az yağlı veya yağsız yedim. Sebzeleri yağlayıp fırında yedim. Patates kızartması yapmadım, kasede yağlayıp fırına alttım.
Her gün özellikle kahvaltıdan sonra erken saatte elma yedim, gün içinde muz yedim. O zaman tatlı krizim hiç olmadı yani vücut istemeden verdim şekerini sustu 😁
Tuzu iyice azalttım hele de son aylar, bol su içtim 3 lt her gün. Ödemim olmadığından kilo artışım da olmadı.
Yani ben çok iştahlı ve cips bağımlısı biri olarak ben bile başarabildiysem herkes yapabilir bence. Olay küçük farklarda. Cips yedim mi ? Tabi ki de yedim ama eskiden bir oturuşta 3 büyük paket yiyordum, (bir insan kolay kolay 131 kilo olmuyor 😄😄) şimdi yarım paket max. O da ayda bir, iki