AysunFatih Haftamdayım cildim kurudur pul pul olur yüzümde bazen. Karnıma hiçbirşey sürmedim ne yağ ne krem sıfır bitane bile çatlak yok ama çok su içerim .inşallah çatlamam kendime nazar etmeyeyim :) Çatlarsamda üzülmem göğüs üzerinde kilo alıp vermeden kaynaklı çatlama oldu eskiden o bile gözüme kötü görünmedi hiç kusurlarla barışık olmak lazım mutlu olmak için. Ama yine de önlem almalıyız tabi.
Anne71 Hatice126 üzgünüm canım bende hep bebek yağı vazelin kullandım ama 37 de catladim🤦 ne yaparsan yap catlayacak olan gene çatlıyor