mom101 Hatice126 önerim bir tek hindistan cevizi yağı cildi öyle güzel nemlendiriyorki benim karın bölgem çok kuru olmasına rağmen öyle güzel nemlendirdiki
cemile1991 Hatice126 Benim kendi karışımım boş sprey şişesinde badem yağı kantaron yağı ve hindistan cevizi yağı birlikte 😏 Çok memnunum çatlamadım 37 haftalığım ✌️🍭
Gonulidil Hatice126 hiç bişey kullanmadım 40 kilodan fazla aldım 36+5 im ve bir tane çatlağım yok. İnanmayın o kremlere falan bünyeyle alakalı ve genetik olduğunu düşünüyorum annemde de çatlak olmamış çünkü
Sinemin Rabia1 vazelin kıllandırıyor canım ben de kullandım sonradan bıraktım ama her türlü çatlıyprız
DamlaNur29 Hatice126 23+4üm yanlarımda azcık olustu zaten yapı olarakda hep catlarım ben ne zaman kilo alsam alıskınım bu duruma ondan bişey alıp sürmedim bide yapıyla alakalı
Ozlmece22122 Hatice126 çok normal canım dert etme ilerde rengi açılıp görünmez olucak o benimde harita gibi olmuştu lierac kullanmama rağmen şimdi üçüncü bu ilkte yırtıldı diye yırtılma olmuyor
Ankakusu35 Bende 23. Haftadayım lierac kullanıyorum 4. Aydan beri eskiden karnım çok kaşınırdı kullanmaya başladığımdan beri kaşıntı kayboldu popo bacak bel ve göğüslerime sürüyorum büyük boy almıştım internetten bayada bereketli
_mucizem_ papatya05 canım ben önceden sabah bebek yağı akşam lierac kullanıyordum. Yaklaşık 1 aydır gece yatmadan bi gün bebek yağı bi gün lierac sürüyorum. Çok şükür çatlağım olmadı
Twinksmom Hatice126 palmers tummy butter ve tatlı badem yağı kullanıyorum kaşımıyorum kaşınınca kaşıntı kremi sürüp yatıyorum