Aysegulyeter Aysenurmurat
Korkmayın, ilk iki gün ağrı oluyor ama şiddetli dayanılmayacak gibi değil. 7-10 gün kesinlikle öksüremiyorsunuz, gülemiyorsunuz yani karnınızı gerecek bir haraket yapamazsınız çünkü acıyor. Ayrıca dikişleriniz açılabilir. 3.günden itibaren sık sık yürüyün, kendinizi asla zorlamayın.. dinlenin çok çabuk iyileşirsiniz.
İlk ayağa kalktığınızda organlarınız yerine yerleştiğinden sanki aşağı dökülüyormuş gibi bir his oluyor 😁 yattığınızda yukarı çıkıyor gibi oluyor.. ama kesinlikle ağrı olmuyor. Omuz ve sırt ağrınız olacak derin nefes alamayacaksınız. O da 2. Günden sonra düzeliyor. Sanki hiiiççç iyileşmeyecek hep yatağa bağımlı kalacakmışınız gibi duygular gelir gider ama unutmayın ki eski halinize döneceksiniz.. Ve şunu samimiyetle söyleyim sezaryen kesi yerime her baktığımda gururlanıyorum asla gocunmuyorum çünkü benim sanat eserimin bende bıraktığı çok değerli bir hediye 🎁 Dikişler alınınca güzel güzel yavaş yavaş egzersiz yapın. Dualarım sizinle ❤️