Kdzeregli Canım merhaba, ismim Rabia. Bu yaşadıklarımız psikolojik olarak çok normal. Ben de şu an 36 hafta 3 günlük bir gebeyim. Bebeğim ters🤦🏻♀️, plasenta rahim ağzında🤦🏻♀️, kelebeğimin kilosu da var🤦🏻♀️ Anlayacağın bütün sezaryen gerekçeleri şimdilik mevcut ama bir umut bekliyoruz bakalım. Ben de senin gibi günlerdir saçma ve korkunç rüyalar görüyorum doğum ile ilgili.
Sezaryen olacağım gibi duruyor. Genel olsam hiçbir şey hissetmem rahat ederim diyorum ama onda da sütüm geç gelir, bebeğimin doğduğu ana şahit olamam diye istemiyorum. Spinal olsam 45-50 dakika boyunca onlar işlem yaparken ben nasıl sakin kalırım, o iğne canımı acıtır mı diye cesaret edemiyorum. İki ucu boklu değnek misali. Şu son zamanlar tuvalete gittiğimde temizlenirken bile acaba kanamam var mı şu geldi mi bebek hareket ediyor mu iyice psikopatlaştım.