Aysema amin inşallah, siz de sağlıcakla alın kucağınıza bebişinizi 😊 bir de emzirme konusunda herkes çok konuşup yorabiliyor insanı bana sakın emzik verme bir daha memeni almaz dediler. Ben emzik verdikten sonra bebeğim mememi alabildi. Yani olabildiğince kulağınızı kapatın etrafınıza. Her çocuk da her süreç de çok farklı oluyor 😊