SeydaHsn Bnde 5+6 ama daha hastaneye gitmedim ayın 4 ünde gidicem o zamana 7 haftalık oluyo görünür herlde bişeler garanti olsun istedim :)
Bzdgsaliha12 Cahilanne yok canım daha hiç gitmedim bayramdan önce sadece sağlık ocağında kan tahlili yaptırdım.1 hafta sonra gitmeyi düşünüyorum hem kese hem kalp atışını duyayım diye inşallah
Ysmn35kmsl Mrvaklynr 5+3 oldum bugün geçen hafta perşembe gittiğimde kese görünmedi yarın içşn aradım hastaneyi ama dr randevuları doluymuş haftaya kaldı çok da merak ediyorum😕
Mrvaklynr AyseClskn yaaa hayırlı olsun canım demek ki erken döllenme olmuş sizinki ben de o zaman gittim 4.4 mm demişti 😍