ygmurnurd tepecik araştırma hastanesi bence siz oraya güvenin . İzmirde olsamda keşke şu an tepeciğe de razıyım beterin beteri var şu an olduğum yerde doktor yok adam akıllı 😊 vajinal doktorlar bazı problemleri yukarıdan görmediği için alttan bakıyorlar bende geçen baktırmak zorunda kaldım ve çok korktum ama tüm doktorların kanısı zaraelı olmadığından yana. Ama işte halk arasında bana vajinadan baktı kanamam geldi mantığı malesef akıllarımızı çeliyor bende arkadaşlarımdan çok etkilendim acaba kanama ondan mı geliyor diye bir taraftan da diyorum zaten kan vardı adam, bakmasa nasıl çözecek. En iyisi içimizi ferah tutup Allaha sığınmak. Doktorların hepsi zararsız diyorsa elbet vardır bir bildikleri.