ygmurnurd ooo bence merak etme bana önce asistan gibi biri baktı kanama alanı vardı onu görmek için sonra uzman geldi birlikte bi 5 dk falan bakmışlardır kalp atışını falan da dinletti hatta ama dediğim gibi biraz endişe yapıyoruz ben muayeneden sonra kendime gelemedim 10 dk tansiyonum düştü stres yapınca şimdi diyorum boşa yapmışım sonuçta uzman doktor riskli bisey yapmaz sonuçta