SedanurAydnAta Nesoo benide 12. Haftada çağırdı ayda bir yani çok geç geldi bana 🧐🤔 2 haftada bir giden de varmış.
Nesoo Aynen ben zamanı gelene kadar o kadar korkuyorum ki. Gittiğimde ya kötü birşey olduğunu öğrenirsem ya geç olmuşsa falan diye. Ama diğer taraftan da doktor sürekli gelmene gerek yok zaten bebek iyi herhangi bir tehlike yok dedi.
SedanurAydnAta Zlis11 aldığı kadAr artık canım meyve falan ye ben çok yiyorum hiç kötü yapmıyor beni 😊 sulu yemek çorbadan midem bulanıyor benimde 😞
TubaUludonErgn SedanurAydnAta benimde İnan öyleydi ama su bulantı bilekliği ise yaradı dene bisey kaybetmezsin su içemiyordum aç olsamda çıkarıyordum artık halim kalmamıştı
SedanurAydnAta TubaUludonErgn öyle bişey mi var ilk defa duydum ilk gebelik olunca tecrübesiz oluyor insan
TubaUludonErgn SedanurAydnAta benimde ilk bi Öner’i üzerine aldım iyi geldi dene derim kimisine yaramamış ama ilaç kullanmaktan iyidir