SedanurAydnAta Kızlar belirtiler neler 😊 benim bulantım şu son 2 gündür azaldı çok şükür ama sol kasık ağrım var 😐 üzüm 🍇 kadar olduk büyüyoruz 🤰🏻❤ Cinsiyeti için sabırsızlanıyorum 👼🏻🍼
SedanurAydnAta Esraumit 6. Haftada başladı benim 1 2 hafta içinde hemen 2 kilo verdim zor oluyor 😞 olmaması daha iyi belkide şanslı kişilerdensinizdir 😃
Zlis11 SedanurAydnAta Benim de 6. haftada basladi 5 kilo verdim suan 8+5 olduk bulantilar hala var kusmalar da oyle
Papatyali 7+5ten merhabalar 🤗 benimde hiç bulantım olmadı ama son bi iki gündür sabahları fazla olmaya başladı. Birde sol kasık batması oluyo bazen inş rahat hamilelikler geçiririz ❤🙏
Papatyali SedanurAydnAta belirtiler değişiyormuş ama canım kişiden kişiye sağlıklı olsunlarda inşallah kız erkek aynı ❤🙏
Kaderbur Bende 8. Haftadayim 5 gundur yemek yiyemiyorum onceden yogurt süt vs urunlerini cok tuketiyordum suan tiksinir oldum
aylakhnm1 Bende 8 haftadayım çok fena bulantım var bütün gün boyunca hiç geçmiyor hiç bişey yiyemiyorum su bile içemiyorum
Zlis11 aylakhnm1 Ayy o kadar iyi anliyorum ki sizi ben de mutfaga bile giremiyorum corba harici bisey yiyemiyorum gunde 6 7 kere cikarttigimi biliyorum gececek insaAllah
Nesoo 8+2 yiz biz ve kalp çarpıntısı hariç hiçbir problem yok. 12 haftalık olunca doktora gidicez. Heran her dakika cinsiyet merakıyla yaşıyorum bende 😊
SedanurAydnAta Nesoo benide 12. Haftada çağırdı ayda bir yani çok geç geldi bana 🧐🤔 2 haftada bir giden de varmış.